E: secretaris@stichtingtanker.nl
Stichting 't Anker | Verhuur
Verhuur

‘t Anker is een in 2023 verbouwd clubgebouw, gelegen in een woonwijk, aan de st. Annastraat in Reuver-Offenbeek. De locatie bestaat uit een ruim grasveld, bestemd voor tenten en sportveld; volledig omheind en voorzien van een kampvuurplaats. Het terrein is tevens voorzien van  veldverlichting.

Verder kun je beschikken over een ruime keuken en een grote zaal. Deze zaal is voorzien van tafels en stoelen. De bijbehorende sanitair-ruimtes bestaan uit damestoiletten (2 wc’s en 1 douche), herentoiletten (2 wc’s en 1 urinoir) en een mindervalidentoilet met bijbehorende douche.

In de directe omgeving van ‘t Anker vindt je 2 openluchtzwembaden (Reuver en Swalmen), een natuurzwembad met speeltuin (Drakenrijk), Speelpark Klein Zwitserland, FunForest, Trampolinehal Xbaze, Midgetgolf Mariahoef en vele wandelroutes. Kortom een ruimt aanbod aan activiteiten.

Heb je interesse informeer dan via verhuur@stichtingtanker.nl.

Onderstaand de contactgegevens van onze beheerder:
Frank Martijn
verhuur@stichtingtanker.nl